SKÁKÁNÍ JE DŘINA!

9.11.15


Minulý víkend jsem chtěl zkusit něco nového a dostal se ke mně název Jumppark. Rychle jsem se koukl na stránky, jak to vypadá, funguje a co je k tomu třeba. Na stránkách si rezervujete den a čas, kdy chcete jít skákat. Šli jsme až v poslední možnou hodinu, i když je člověk k večeru už trochu unavený, ale v celém prostoru bylo dohromady přibližně 15 lidí včetně nás a to znamená spoustu prostoru na trampolínách! K dispozici je jedno trampolínové hřiště, kde se dá hrát vybíjená, dva basketbalové koše pod kterými se také nachází trampolína, pěnové bazény do kterých si můžete zkusit salta, pokud se jinak bojíte a velká freejumping zóna. A pokud si myslíte, že skákání je hračka, tak jste na omylu. Říkali jsme si, že se za hodinu ani nezapotíme a opak byl pravdou. Už po čtvrt hodině jsem toho měl celkem nad hlavu, ale stejně chcete skákat pořád a pořád a pořád. Já si to užíval každou minutu a je to skvělý způsob jak se bavit a přitom udělat něco pro sebe a svoje tělo (pokud si nic nezlomíte).  Jako lákadlo se můžete kouknout na video od času 1:07:

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů