BEZ HUDBY ANI DEN

3.11.15


Hudba je něco bez čeho si nedokážu představit svůj den. Ať už jedu v autě, MHD, cvičím a nebo pracuji doma, vždy mi k tomu musí něco hrát v uších. A samozřejmě, že ke cvičení si nepustím nějakou klasiku, ale něco dynamického. A tak to je vždy, hudba odráží mou náladu nebo mě naopak do určité nálady dokáže dostat.
Asi před půl rokem jsem objevil aplikaci Spotify. Pro milovníka hudby je to ráj, kde se dá najít snad všechna hudba světa, předem připravené playlisty rozřazené do kategorií, remixy, světové žebříčky a dokonce si člověk může sám vytvořit svůj playlist, který si mohou najít ostatní uživatelé. 
Velkou výhodou je určitě to, že tahle aplikace je bezplatná. Ano, samozřejmě to má svoje mínus v podobě občasných reklam, ale není to nic co by vám znepříjemnilo zážitek z hudby. A pokud máte v telefonu datové připojení, můžete si dopřát hudby co uši ráčí i na cestách. Ale ani u mě to zatím nenahradilo hudbu v Ipodu.

Ještě bez jedné aplikace na hudbu se neobejdu...Shazam. Kdykoliv slyším nějakou písničku, u které nevím název ani jméno interpreta, už vytahuji telefon, zapínám Shazam a nechávám ho, aby mi to zjistil a já si to později doma našel.




Na Spotify naleznete i můj vytvořený playlist, který se jmenuje GRANJACOB. Jsem člověk co poslouchá  široké spektrum hudby, takže si v něm určitě každý najde to svoje. 

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů