, ,

Fitbit Versa + Surf Champ 2018

27.6.18


Tak už tu máme konečně prázdniny! Poslední týden pro ty školou povinné, a pak si užívat léto s kamarády... Pro ty co už pracují se ovšem nic moc nemění, a tak se těší na dovolenou jak na Vánoce. Aspoň já to tak měl skoro poslední měsíc, každý den jsem si  v hlavě odškrtával, kdy už konečně pojedu na dovolenou. Těšil jsem se o to víc, že po roce jsme s Luckou, Niky a Pierem vyrazili do Francie na Surf Champ. 


Jasně fakt jsem se těšil na to jak si to tu užiju, ale zároveň jsem se těšil ještě na jednu věc. A to jak tu konečně pořádně otestuju svoje Fitbit  Versa hodinky. Potom co mi poslali hodinky a řekli, co všechno by měly zvládnout, jsem si říkal, že surfování bude dost slušnej zátěžovej test.

A teď, když už tu jsem tři dny a funguju tu s nima vlastně nonstop, vám můžu říct svoje pocity a dojmy, takže...


První dojem byl trochu rozpačitej (při prvním používání hodinek, ještě v Praze), protože hodinky se napoprvé ne úplně dobře spárovaly s telefonem, a tak se mi všechny data neukazovaly jak měly. Ale chce to neházet hned do koše nebo odsuzovat, že je to na nic atd... Hodinky jsem opětovně restartoval do továrního nastavení a od tý doby šlapou jak maj!

Fitbit Versa jsou za mě ideální pro ty co jsou takový selfstalkeři. Od chvíle, kdy si je dáte na ruku, víte o sobě další a další věci. Já osobně nejvíc pozoruju kolik za den udělám kroků, průměrnou tepovku, nebo jak dlouho a jak kvalitně jsem v noci spal. Když jsem byl v Praze , tak jsem nejvíc ocenil právě měření kroků a měření tepu a to hlavně když jsem šel běhat nebo cvičit, plus hodinky v sobě mají i přednastavený programy na cvičení, jízdu na kole a plavání.... a tady je ta důležitá věc proč jsem se těšil na surf o to víc.

Nebyl jsem si úplně jistej, jak to hodinky dají se slanou vodou, ale prostě je jim úplně jedno, jestli jsou ve vodě nebo ne! Zároveň si k surfování můžu zapnout cvičící režim a hned i vidím kolik jsem za dobu ve vodě třeba spálil kalorií.
Potom je dobrý je opláchnout ve sladké vodě, otřít a nechat oschnout, až pak si je dát zase na ruku.


Nebudu tu vypisovat úplně všechno, ale tohle jsou pro mě ty nej funkce Fitbit Versa a když se budete chtít dozvědět víc, tak to najdete tady, hezky v češtině: https://goo.gl/2qSzXC


A teď si půjdu užít zbytek dovolený a zároveň koukat na nejlepší český a slovenský surfaře.  Její shrnutí vám zase třeba hodím sem na blog i s nějakými tipy pro začátky na surfu, protože pokud uvažujete, že si uděláte akčnější dovolenou, tak surf je ta správná cesta.

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů