Pohodová neděle

27.11.17


Včera jsem společně s Kubou vyrazil fotit. Kuba už fotku na Trojském mostě má a tahle stavba je jednoduše nádherná. Vždycky když přes něj jedu, říkám si: "Vypadá skvěle!" takže, když jsem přemýšlel kde chci fotky udělat, volba byla jasná. 


Přes most o víkendu projede tramvaj opravdu zřídka, takže nebojte, dopravu jsme neblokovali a nebezpečí se taky nevystavili :D. Vzal jsem si na sebe boty PUMA X XO - které jsou z kolekce, kterou vytvořil The Weeknd. Dělají se ještě v černé barvě a jsem rád, že mi z Pumy poslali právě tyhle olivově zelené, protože většina bot co doma mám, mají právě černou barvu ( jo je to super, že si je můžu vzít ke všemu, ale zase nejsou pak ničím zajímavý, že jo). 
V neděli ještě skvěle vyšlo počasí, takže parádní zakončení víkendu! 

P.S. Chtěl bych vám ještě moc poděkovat za hlasování v Czech Blog Awards. 3. místo je naprosto peckový a já vám za něj všem moc děkuju!
Boty PUMA X XO

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Ty fotky na tom mostě vypadají úžasně. :)
    Gratuluji ke 3. místu.

    http://myfantasyworld.pise.cz/

    OdpovědětVymazat