,

Bez práce nejsou.... buchty

14.2.17

Nový rok už se rozběhl na plné obrátky, já mám hotové všechny zkoušky a ještě mě čeká pár dní volna, než mi začne škola. Rozhodl jsem se, že od února přidám každé dva týdny článek o tom jak jsem na sobě zapracoval. A myslím tím hlavně po fyzické stránce a kondici. 


Lucka mi už ani ne za týden odjede na Erasmus do Itálie. Tak chci ten čas co najednou nebudu mít jak vyplnit, využít pro sebe co nejefektivněji a cvičení je jasná volba! Chtěl bych se s vámi každé dva týdny podělit o to, co jsem zlepšil, co jsem cvičil, jedl, poslouchal za hudbu, jakou mám váhu, atd... Plus jednou měsíčně bych chtěl udělat takové shrnující a časosběrné video.


Tak to byla taková ta omáčka na úvod. A teď už něco aktuálního. už od začátku února chodím pravidelně cvičit, a poslední týden mám nového parťáka Štěpána, který dře se mnou. Protože co se cvičení týče, ve dvou se to lépe táhne! 1.2.2017 jsem měl váhu 64 kg a fotku nějakého srovnání budu dávat vždy jednou za měsíc. Cvičit chodím 4x týdně a cvičím celé tělo,  samozřejmě ne najednou, ale každý trénink je zaměřený na určitou partii. Zatím to šlape jak má a energie je dost, ale není to jen o cvičení jako takovém, ale o věcech kolem toho.


Takže v poslední části tohodle příspěvku se zaměřím ještě na věci kolem cvičení. Co jsem zatím změnil a je rozhodně důležité, pokud chci dosáhnout nějakého cíle nebo úspěchu.
První věcí co jsem ve svém životě omezil je alkohol, který si od začátku roku dám opravdu výjimečně a když tak jen trochu, ale časem ho chci omezit na nulu. Alkohol dehydratuje a to při regeneraci svalů znamená, že pokud cvičíte celý týden a v sobotu jdete na párty, je to jako byste ten týden hodili do koše. 

Poslední věcí je jídlo. Zatím se nijak neomezuji, spíš naopak jím co to jde a všechno. Jediné jídlo, se kterým jsem měl vždy problém je snídaně. Prostě občas do sebe nemůžu po ránu nic dostat, ale snídaně je během cvičení snad to nejdůležitější jídlo dne. Takže jsem si sám dal za úkol, že se každý den po probuzení nejpozději do hodiny najím. Nevím jak vám, ale mě se daleko lépe jí něco kašovitého, tak jsem sáhl po rýžové kaši od Mixitu. Když cítím, že do sebe nic moc nenarvu, tohle mě zatím vždy zachránilo!


Pokud by vás cokoliv zajímalo, tak mi napiště do komentářů, instagramu nebo na email a určitě můžeme vést fajn diskuzi. Nezapomeňte, že pokud chcete něco změnit je to jen a jen na vás..


NO PAIN NO GAIN!

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. No já už mám v plánu strašně dlouho se sebou něco dělat, vždy začnu, ale p o nějaké době mě opustí vůle, takže už opravdu nevím jak se mám na motivovat. A bohuzel na mě nezabírá ani plavková sezóna ��, ale aspoň co držím je ta strava, ze se opravdu snažím jíst zdravěji a 5x denně

    OdpovědětVymazat