10,9,8,......

11.11.16


Je 11.11.2016 cca půl jedná ráno. Na notebooku už jsem asi udělal vše co jsem potřeboval a jen tak se potloukám internetem. Všude na mě vyskakují ohlasy na volby v USA, čehož mám už nad hlavu, protože jsem dobrovolně celý průběh voleb sledoval... A pak si říkám, že vlastně bylo ukončeno hlasování pro blogery roku a tak se kouknu kdo je v kategoriích mezi TOP 10. Nebudu lhát první jsem kliknul na svou kategorii a byl jsem zaražen, ale musím říct, že příjemně a nečekaně. Díky Vám co čtete můj blog, sledujete mě na Instagramu nebo i YouTube, jsem se dostal mezi těch posledních deset blogů. 

Když si vzpomenu na ty začátky psaní, natáčení, ale i focení fotek na Instagram, což bylo něco málo před rokem, jsem z toho trochu mimo. A pokud by to u té nejlepší desítky zůstalo, vůbec by mi to nevadilo. Ale pokud se Vám moje psaní líbí, nebo fotky co přidávám, nebo videa co točím a budete mě chtít posunout co nejvýše bude to pro mě ta největší odměna za poslední rok. Svůj hlas mi můžete dát zde.  A já doufám, že Vás i dál bude bavit co dělám  a já se na oplátku budu snažit zlepšovat! Díky moc! 



Mohlo by se vám líbit

0 komentářů