VÝRAZNOST VŠEDNÍHO DNE

18.1.16


Už nám trochu přituhlo a začal padat sníh. Když jdu po ulici a koukám co mají většinou lidé na sobě, jsou to jen nudné a všední barvy, černá, šedá, hnědá a spousta odstínů těchto barev. Já sám mám v šatníku nejvíce zastoupenou v šatníku právě černou barvu, ale s kombinací bílého sněhu a pochmurného dne se pak ze všech stávají šedé myši. 

Proč tedy k těmto nevýrazným barvám nepřidat aspoň jeden výrazný prvek? Tak jsem sáhl po sytě červených kalhotách a hned bylo veseleji! Nebojte se trochu vyčnívat z davu, i když venku zrovna není nejkrásnější počasí. Zlepšíte tím náladu sobě, ale možná i někomu kolem vás. Ale pozor na druhý extrém, už jsem viděl kombinace i těch nejvíce bijící se barev, co mi vypalovaly oči! Takže všeho s mírou.


kabát- D-Struct, kalhoty - Casual Friday by Blend, šála - Portia  ( vše ze ZOOT)



Mohlo by se vám líbit

1 komentářů